Borchmoor´s Lady Maruschka - Maggie

Den här bloggen är en sidoblogg till tonåring+cancer=%${@ som handlar om Lojsan som har leukemi.

Jag som skriver är stormatte till Maggie och mamma till Lojsan som är Maggies "riktiga" matte. Ibland kanske Lojsan skriver också, eller Bror. Bror är lillebror (fast längre) till Lojsan och "riktig" husse till Maggie. Även Faren finns liksom jag med i bakgrunden - det är vi som får stå för det tråkiga och kostsamma med att ha hund...

tisdag 30 juni 2009

Stackars hund!

Inte nog med att man har operationsärr och bara får springa och hoppa lite. Nu kliar det också - matte hoppas på rävskabb och väntar ivrigt på telefon från veterinären. Under tiden så måste man fortfarande ha strut och dessutom strumpa(!) eftersom jag gnager som en galning på kliet och har lyckats få till ett sår på foten... synd om! Men jag får mycket mat eftersom veterinären tyckte att jag behövde gödas - toppen!

1 kommentar: